poniedziałek, 2 lutego 2015

Nasze czytanki - mała kolekcja malucha

W nawiązaniu do poprzedniego postu - ja mam sentyment do książeczek z serii "Poczytaj mi mamo" - moja mama mi takie czytała, teraz ja czytam serię dla Witka. Oczywiście moje książeczki już nie istnieją - byłam zbyt destrukcyjnym dzieckiem...


Ale bogu dzięki - za allegro, OLX, gumtree i inne platformy do sprzedaży czy wymiany. I za osoby, które bardziej dbały o swoje rzeczy... I dzięki temu nasza kolekcja ma szansę się rozrastać. I tak - wiem, że jest wznowienie serii, można je nabyć w pięknej twardej oprawie, po parę/paręnaście historyjek w wydaniu - ale ja lubię te małe książeczki. No i jeśli moje młode będzie równie niszczycielskie co ja, to zniszczy się tylko dana opowiastka, a nie cała książka :)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz