środa, 30 lipca 2014

W co bawić się z dzieckiem? Proste sposoby, zabawa bez zabawek.

Na zewnątrz gorąco... Niby mamy idealny okres do zabaw z dzieckiem na świeżym powietrzu, ale temperatury są takie, że czasem lepiej przeczekać największą falę słoneczna w domu... Ja w końcu znalazłam odrobinę czasu - porządkuję, układam, wyrzucam, przeglądam i czasem trafiam na jakieś małe inspiracje  (na przykład w stercie gazet, które kupowałam w trakcie ciąży o maluszkach i wychowaniu). Z cyklu porządkowego ;) - parę pomysłów na zabawę z dzieckiem, które nie obciążą domowego budżetu. Pomysły względnie uniwersalne - dobre i dla półtorarocznego brzdąca i dla dwulatka i dla starszych dzieci.


Z zabaw skarpetkami W. już wyrósł (no chyba, że chodzi o wyrzucanie ich z szuflady). Mnie najbardziej podobają się stempelki - zapomniałam o poczciwych ziemniakach... Przecież to genialne w swojej prostocie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz