środa, 12 lutego 2014

Anemia w ciąży

Dzisiaj coś o czym dawno nie pisałam - bo temat przestał mnie bezpośrednio dotyczyć ;) - czyli o ciąży i problemach jakie mogą w jej trakcie wystąpić.
Od niedawna znowu muszę reperować swoje zdrowie - i spędzam sporo czasu w rozmaitych poczekalniach. W jednej znalazłam czasopismo o ciąży i parę artykułów mnie wciągnęło. Uznałam je za ciekawe i solidne i w związku z tym dzisiaj i przez jeszcze dwa posty będę robiła skanowe wrzutki dla koleżanek-ciężarówek :).

 Dzisiaj artykół o anemii w ciąży - o jej przyczynach, diagnozie, konsekwencjach niedoboru żelaza, sposobach na zwiększenie wchłanialności żelaza, zapobieganiu anemii, roli żelaza i inne ciekawostki.






Oczywiście gazetka była gazetką jednej z sieci medycznych - ale artykuły są naprawdę rzetelne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz