sobota, 14 grudnia 2013

Ciało po ciąży - projekty fotograficzne

Ostatnio na tapecie jest ciało po ciąży... Chyba to dobrze - bo gdy niegdyś weszłam na parę forumowych rozmów, to doznałam szoku - jakaś nieszczęśnica zadawała pytania co zrobić ze skóra na brzuchu, albo z rozstępami i dostawała odpowiedzi super-mamuś, które już tydzień po porodzie miały płaski brzuch i ochotę na seks do upadłego pomiędzy kolejnymi karmieniami malucha;)
Ja jeszcze mam parę problemów. Żartuję sobie, ze Wojtek musi odłożyć na plastykę brzucha, którą przeprowadzę po drugiej ciąży - ale tak naprawdę to nie czuję takiej potrzeby, anie nie mam poczucia straty - patrze na swoje małe dziełko i stwierdzam, że było warto poświęcić idealną płaskość brzucha dla tego małego smarka ;)
A poniżej fajne projekty - z zastrzeżeniem, że nie warto przeginać w żadna stronę. W końcu część kobiet naprawdę po ciąży wygląda lepiej niż przed ;)



I naprawdę ciesze się, że zaczynamy dyskutować i pokazywać różne strony bycia mamą, że ściągamy niektóre wyobrażenia z najwyższego piedestału i je urealniamy - tylko mam jedną uwagę/ pytanie - dlaczego dużo jest projektów zagranicznych, a polskich znalazłam tylko jeden?

Projekt fotograficzny z USA: http://www.abeautifulbodyproject.com/

Stronka wymiany fotografii (też z USA): http://theshapeofamother.com/

Projekt foto (znowu USA): https://4thtrimesterbodies.com

W końcu coś polskiego: Tu mieszkało dziecko


1 komentarz:

  1. ja też z plastyką czekam na czas kiedy Karola będzie już miała rodzeństwo ;ppp a co do hendmejdu to ja zaczęłam tworzyć w myśl zasady, że każda potwora znajdzie amatora ;p więc myślę, że każdy może próbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń