sobota, 16 listopada 2013

Test - czy dojrzałeś do bycia rodzicem...

Wiem, wiem - po necie hula sporo testów - z różnymi kretyńskimi zadaniami, typu "rozhuśtaj arbuza z małą dziurką i spróbuj przez tę dziurkę wepchnąć do jego środka kaszkę". Niby ma to mierzyć gotowość na dziecko...  
Ja dzisiaj zamieszczam próbkę "Dziecka dla średnio zaawansowanych" Leszka Talko - już kiedyś pisałam o tej lekturze, którą polecam dla odprężenia i złapania dystansu dla przyszłych i już rodziców...
Test jest pisany przez już rodzica :) - w pracy bezdzietni i dzietni już go przerabiali :) 
Polecam - i jestem ciekawa jakie będą wychodziły Wam wyniki - mnie wyszedł niepoprawny optymizm... :)







1 komentarz:

  1. mi wyszło 30 pkt i zapału starczyło mi na 5 miesięcy i 2 tygodnie ;p pierwszy raz opadłam z sił wczoraj - dała mi Karola popalić - pewnie jej ząbki idą :( i też bidula chyba mnie miała dość ;p a jak tam u Was?

    OdpowiedzUsuń