piątek, 30 sierpnia 2013

W czym do ślubu w ciąży?

Chyba tajemnicą poliszynela jest to, że duży procent małżeństw jest zawieranych po tym, jak test ciążowy pokazał dwa różowe paseczki :)
GUS w swoich obserwacjach wykazuje dwa zbieżne fakty - kobiety, które rodzą pierwsze dziecko są coraz starsze i rośnie wiek, w którym zwierane są małżeństwa... Dodatkowo jeszcze podrzuca fakt, że 80% dzieci rodzi się w pierwszych latach trwania małżeństwa...
Dla mnie osobiście ciąża to nie powód do marszu przed ołtarz, ale wiele osób może mieć zupełnie inne spojrzenie na ten temat..



Zerknęłam na suknie ciążowe - wiele dziewczyn stara się ukryć brzuszek pod przemyślnymi konstrukcjami, które jednak powodują, że sylwetka wygląda ciężko.Moim zdaniem czasem lepiej podkreślić brzuszek, nie udawać, że go nie ma - ogólny "look" może na tym zyskać...

Poniżej mój subiektywny wybór sukien, które bym rozważała, gdybym miała brać ślub w "błogosławionym" stanie - najbardziej podoba mi się suknia na dolnym zdjęciu - bez ramion z lekko odciętym dołem i falbanami tiulu oraz dwie ze środkowego zdjęcia - te proste, stylizowane na "greckie" tuniki. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz