czwartek, 27 czerwca 2013

Artykuł Szczygła "Śliczny i posłuszny" - jego inspiracje


Jestem świeżo po reportażu Mariusza Szczygła - popłakałam się i długo tuliłam swojego maluszka. 
Bardzo się cieszę ze zmian w polskim prawie rodzinnym (między innymi z tego kontrowersyjnego anty-klapsowego), mam nadzieję, że ocalą parę takich Tomków/Danielków.
Poniżej skany oryginalnych słów Barbary Seidler - bo to ona w latach `80 opisywała tę sprawę.




Długo szukałam artykułów, które dostał reporter - w końcu znalazłam... Generalnie to wszystko jest w Dużym Formacie, ale ten styl, tamte lata - to robi lodowate wrażenie...
Nie mogę, naprawdę nie mogę zrozumieć, jak tak bestialsko można traktować dziecko, które z ufnością patrzy na dorosłych i chce być tylko kochane...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz