poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Alarmujące objawy - diagnostyka nowotworowa u dzieci. Ulotka informacyjna.


Podczas ostatniej wizyty nasz pediatra powiedział,że wrzucam nam do książeczki ulotkę z CZD. Żebyśmy zapoznali się bo to profilaktyka nowotworowa. Wczoraj robiłam porządki, przeglądałam stare badania i w końcu obejrzałam ulotkę. Wrzucam poniżej skan - bo według mnie to ważne informacje. Oby nikt nie musiał z takimi objawami biec do lekarza... 



To informacje przygotowane w ramach Programu poprawy wczesnego wykrywania i diagnozowania nowotworów u dzieci w pięciu województwach Polski - lubelskiego, małopolskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego oraz wielkopolskiego. Ja czytając takie rzeczy dostaję dreszczy... ale trzeba wiedzieć jakie objawy są niepokojące, aby jak najszybciej reagować, jeżeli zajdzie taka potrzeba...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz