czwartek, 21 marca 2013

Witusiowe zdjęcia


Aktualizacja wraz z dokumentacją zdjęciowa ;-)
Mam już skończone 3 miesiące i jestem duuużym chłopcem (97 centyl - wszystkie pomiary od główki poprzez wzrost po wagę). Oczywiście dumna mamusia jak zwykle robi zdjęcia telefonem (jest też parę z aparatu, ale kabel się zgubił więc zwyczajowo już zostają te marnej jakości strzały z Samsunga....). 

Jestem niezłym Kluskiem :)



Pierwsza relacja sportowa  w życiu - przegrana Kowalczyk... 

 Coraz więcej miejsca zajmuję w swoim łóżeczku - albo łóżeczko się kurczy...          


Tutaj zaanektowałem łóżeczko Tatusia...


A tutaj zająłem miejscówkę Mamusi...


Nad ranem wyczekuję aby móc się słonecznie uśmiechnąć jak tylko Mamusia otworzy oczy...



I w końcu zasłużony sen po ciężko przepracowanej nocy...


1 komentarz: