wtorek, 13 listopada 2012

Dzień dobry :)


Witam serdecznie na na razie moim, ale mam nadzieję że już wkrótce naszym wspólnym blogu.

Jest to blog dla ciężarnych, o ciężarnych pisany przez ciężarne – byłe lub obecne, lub przyszłe (sama jestem w końcówce pierwszej ciąży i już wiem, że na jednym nie poprzestaniemy J ).

Na pomysł bloga wpadłam szukając pomysłów na jakiś ludzki ubiór – bo mimo coraz lepiej zaopatrzonego rynku, dalej ciężko o rzeczy, które nie będą powalały cena na kolana (litości, przecież niektóre rzeczy założę tylko raz-czy dwa, dlaczego więc mam pompować kabzę producenta). Ciężko też o jakieś mega funkcjonalne zestawy, inspiracje modowe są ale tylko dla wysokich i chudych (tzn. nie będących aktualnie w ciąży).Na tym blogu chciałabym zmienić troszeczkę to podejście – i od razu zastrzegam, że nie będzie to klasyczny opis – jestem w ciąży więc pisze o ciąży, a jak będzie bobo, to będę pisała tylko o bobasie. Nie. To jest miejsce dla „ciężarówek” w różnym stadium zaawansowania. Na początek zacznę od swoich zdjęć i pomysłów na ubranie – to chyba logiczne J. Z czasem będą się tutaj pojawiać też stylizacje innych dziewczyn – koleżanek, znajomych, brzuszków wypatrzonych na ulicy i obfotografowanych i Wasze, jeżeli będzie chciały się podzielą jakąś szczególnie udaną stylizacją (serdecznie zapraszam do przesyłania fotek). Będzie też trochę treści – np. jak dobrać stanik, rady stylistki (też mamusi J), krytyczne podsumowania naszej sytuacji w rodzinie, w danym mieście, kraju i inne rzeczy jakie będą zgłaszane.

Serdecznie zapraszam do lektury i współtworzenia J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz